Przy zgłaszaniu awarii prosimy zawrzeć jak najwięcej możliwych informacji, takich jak:

– lokalizacja (np. DS2, p. 106),
– adres IP komputera,
– adres MAC karty sieciowej,
– numer telefonu,
– adres email,
– opis problemu.

Zgłoszenia realizujemy przez Intranet, gdzie logujemy się za pomocą pracowniczej poczty e-mail w domenach @usz.edu.pl i @univ.szczecin.pl (tak jak byśmy chcieli zalogować się do poczty).

  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz