Procedura uzyskania dostępu do systemu Egeria Edukacja:

  1. pobranie, wydrukowanie i wypełnienie wniosku,
  2. podpisanie wniosku przez Dziekana odpowiedniego Wydziału.

Pobierz Wniosek / Logowanie

Dostęp do systemu Egeria Edukacja

  1. Konto poczty e-mail.
    System informatyczny Egeria Edukacja rozszerza znaczenie komunikacji za pomocą poczty e-mail. Wymiana informacji pomiędzy pracownikami, powiadomienia i komunikaty wysyłane przez system wymuszają zastosowanie ujednoliconych skrzynek poczty e-mail, którymi posługują się pracownicy Uniwersytetu Szczecińskiego. Wprowadzony został standard dla pracowników dot. poczty e-mail – wszystkie adresy e-mail zbudowane są w standardzie imie.nazwisko@usz.edu.pl. Poczta e-mail dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego opiera się na usłudze Microsoft Office 365. Więcej na temat tej usługi znaleźć można pod adresem http://office365.usz.edu.pl. Jak uzyskać nową pocztę –mail? Wszyscy pracownicy naukowi oraz naukowo-dydaktyczni uzyskują dostęp automatycznie, informacja o założeniu nowego konta zostanie przesłana na pracowniczą skrzynkę e-mail, która była wcześniej używana. Pracownicy używający poczty e-mail dostawców zewnętrznych (gmail, wp, onet, o2 itp.) zostaną powiadomieni pocztą tradycyjną przez dziekanaty wydziałów.
  2. Konto VPN.
    Dostęp do systemu Egeria Edukacja dla użytkowników powinien być dostatecznie zabezpieczony. W systemie tym znajdują się dane osobowe oraz inne strategiczne dla naszej Uczelni informacje. Zgodnie z dobrą praktyką pracy w systemach informatycznych, nie można tego typu systemu udostępnić w ogólnodostępnej sieci Internet. Zastosowana została technologia VPN (Virtual Private Network), która polega na zapewnieniu bezpiecznego zaszyfrowanego połączenia z siecią informatyczną Uniwersytetu Szczecińskiego. Udostępnione dla pracowników konta VPN pozwalają na udzielenie kontrolowanego dostępu użytkowników do sieci wewnętrznej. Tylko uprawnieni użytkownicy, którzy posiadają informacje
  3. Konto Egerii Edukacji.
    Dostęp do systemu Egeria Edukacja odbywa się za pomocą nazwy użytkownika oraz hasła. Po zalogowaniu się do systemu, pracownik uzyskuje dostęp do funkcjonalności przeznaczonych tylko dla niego. Wszyscy pracownicy naukowo-dydaktyczni uzyskują dostęp do modułu WYKŁADOWCA, który jest podstawowym narzędziem ich pracy. Dane dostępowe czyli nazwa użytkownika oraz hasło zostaną przesyłane przez dostawcę systemu w sposób automatyczny na nowy adres poczty e-mail pracownika w domenie @usz.edu.pl
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz