• Obniżenie wydajności usługi Ms Teams i OneDrive

    Jak informuje Microsoft, mogą Państwo doświadczyć problemów z synchronizacją usługi OneDrive i SharePoint. Może się to objawiać m.in. z brakiem możliwości udostępnienia prezentacji podczas spotkania. Dodatkowo zgłaszany jest problem z wyświetlaniem aktualnego statusu użytkownika w aplikacji Teams.Czytaj więcej →

  • Jak dołączyć do Zespołu w Teams za pomocą kodu na smartfonie

    Film pokazuje jak na urządzeniach mobilnych dołączyć za pomocą kodu. Włączamy aplikację Teams Wybieramy zakładkę Zespoły U góry wybieramy menu kontekstowe (…) Wybieramy opcję dołączenia za pomocą kodu Wpisujemy kod 🙂Czytaj więcej →

  • Filmy szkoleniowe dla studentów 1 roku

    Filmy pokazujące jak rozpocząć pracę w Office 365 i MS TEAMS. Ważne linki: https://portal.office.com https://dos.usz.edu.pl https://zmianahasla.usz.edu.pl  Czytaj więcej →

  • XVII Konferencji „Informatyka  w Edukacji”

    W imieniu Organizatorów zapraszamy serdecznie do udziału w XVII Konferencji „Informatyka  w Edukacji”, IwE2020, która odbędzie się w dniach 22-25 września 2020 roku. Tematem przewodnim IwE2020 jest: „Edukacja informatyczna a rozwój  społeczeństwa. Kształcenie na odległość” Konferencja odbędzie się w całości przez Internet, uczestnictwo w niej jest darmowe i otwarte dla wszystkich przedmiotów, nauczycieli, uczniów i rodziców, instytucji. TematykaCzytaj więcej →

Informacje podstawowe

Uczelniane Centrum Informatyczne udostępnia dla wykładowców/dydaktyków system MOODLE. Jest to platforma do przeprowadzania nauczania zdalnego, działająca w technologiach WWW.

Administratorem portalu jest Konrad Mielko.

System dostępny dla wszystkich pod adresem: https://e-studia.univ.szczecin.pl/

Funkcjonalność

– udostępnianie materiałów dydaktycznych dla studentów,

– przeprowadzanie kolokwiów i egzaminów (system automatycznego oceniania),

– prace projektowe, grupy dyskusyjne, fora, i inne.

Dostęp do platformy

Konto na platformie może założyć każdy.

Aby rozpocząć pracę ze studentami, należy:

  1. zarejestrować się w systemie: https://e-studia.univ.szczecin.pl/login/signup.php
  2. zalogować się i wysłać zgłoszenie on-line: http://www.e-studia.univ.szczecin.pl/course/request.php

Można też zgłosić się bezpośrednio do UCI, do Sekcji Uczelnianych Systemów Informatycznych.

  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz