• Użytkownicy raportują o problemach z serwisem Microsoft Teams

    Trwa awaria usługi Microsoft Teams, moga wystapić problemy z dostępem do strony internetowej i aplikacji. Problem dotyczy logowania. Zalecamy nie wylogowywanie się z usługi.Czytaj więcej →

  • Certyfikaty E-nauczyciela Stowarzyszenia E-learningu Akademickiego

    Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego prowadzi procedury certyfikacji dla osób aktywnie zaangażowanych w proces edukacji realizowany z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Rozpoczęła się procedura certyfikacji e-nauczycieli 2021 Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczyna się 12.04.2021 i potrwa do 9.05.2021. Więcej informacji i wymagane dokumenty: Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego (sea.edu.pl)Czytaj więcej →

  • Problemy z dostępem do Teams

    Problemy z dostępem do Teams

    Szanowni Państwo, dziś wieczorem wystąpiła awaria po stronie Microsoft. Logowanie do usługi/aplikacji Teams na tą chwilę jest nie możliwe (przynajmniej nie ze wszystkich sieci). Aktualny status usługi można zobaczyć tu: https://status.office.com/ Polecamy także oficjalny profil statusu usługi Office 365 na Twitter: https://twitter.com/msft365statusCzytaj więcej →

  • Aktualizacja MS Teams

    Aktualizacja MS Teams

    Zalecamy przeprowadzenie ręcznej aktualizacji MS Teams Dzień dobry, z uwagi na pojawiające się problemy związane z funkcjonowaniem aplikacji prosimy o przeprowadzenie aktualizacji ręcznie. Aby przeprowadzić taką operację należy pobrać aktualny plik instalacyjny ze strony Microsoftu. Pobieranie aplikacji klasycznej i mobilnej Microsoft Teams | Microsoft Teams Po pobraniu pliku należy dwu-klikiem uruchomić pobrany plik. Procedura aktualizacji/instalacjiCzytaj więcej →

Informacje podstawowe

Uczelniane Centrum Informatyczne udostępnia dla wykładowców/dydaktyków system MOODLE. Jest to platforma do przeprowadzania nauczania zdalnego, działająca w technologiach WWW.

Administratorem portalu jest Konrad Mielko.

System dostępny dla wszystkich pod adresem: https://e-studia.usz.edu.pl/ 

Funkcjonalność

– udostępnianie materiałów dydaktycznych dla studentów,

– przeprowadzanie kolokwiów i egzaminów (system automatycznego oceniania),

– prace projektowe, grupy dyskusyjne, fora, i inne,

– integracja z Teams.

Logowanie do platformy

Autoryzacja na platformie następuje poprzez logowanie się poświadczeniami uczelnianymi (usz.edu.pl).

Aby się zalogować, musimy na ekranie logowania kliknąć przycisk po lewej stronie „Zaloguj się za pomocą Office 365 US”.

Dostęp do platformy dla wykładowców.

Jeżeli są Państwo zainteresowani informacjami jak platforma może wspomóc Państwa zajęcia i wykłady ze studentami lub umówić się na szkolenie z obsługi platformy, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z UCI, Sekcja ds. Rozwoju Narzędzi i Kompetencji Cyfrowych.

  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz