• Prowadzenie zajęć zdalnie

    Prowadzenie zajęć zdalnie

    W obecnej sytuacji, przypominamy wykładowcom, iż proces dydaktyczny na Uniwersytecie Szczecińskim może odbywać się w trybie blended learning po przez ogólnodostępną platformę https://e-studia.univ.szczecin.pl/ Platforma jest otwarta, co oznacza iż każdy może się sam zarejestrować – zarówno student jak i wykładowca. Wykładowcy i nie tylko (każdy pracownik US) mogą skorzystać z formularza automatycznego zakładania kursu po zalogowaniu wCzytaj więcej →

Informacje podstawowe

Uczelniane Centrum Informatyczne udostępnia dla wykładowców/dydaktyków system MOODLE. Jest to platforma do przeprowadzania nauczania zdalnego, działająca w technologiach WWW.

Administratorem portalu jest Konrad Mielko.

System dostępny dla wszystkich pod adresem: https://e-studia.univ.szczecin.pl/

Funkcjonalność

– udostępnianie materiałów dydaktycznych dla studentów,

– przeprowadzanie kolokwiów i egzaminów (system automatycznego oceniania),

– prace projektowe, grupy dyskusyjne, fora, i inne.

Dostęp do platformy

Konto na platformie może założyć każdy.

Aby rozpocząć pracę ze studentami, należy:

  1. zarejestrować się w systemie: https://e-studia.univ.szczecin.pl/login/signup.php
  2. zalogować się i wysłać zgłoszenie on-line: http://www.e-studia.univ.szczecin.pl/course/request.php

Można też zgłosić się bezpośrednio do UCI, do Sekcji Uczelnianych Systemów Informatycznych.

  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz