• Webinar dla Uczelni – Microsoft Teams

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dostępne jest już nagranie webinara dla Uczelni dotyczące prowadzenia zajęć online z wykorzystaniem Microsoft Teams (o którym wspominaliśmy w tym wpisie: Jak skutecznie poprowadzić wykłady online?).Czytaj więcej →

  • Wideokonferencje z osobami spoza naszej organizacji

    Szanowni Państwo, Na wasze liczne prośby, zweryfikowaliśmy i informujemy, iż mogą Państwo prowadzić spotkania online z osobami spoza Uniwersytetu Szczecińskiego (np. habilitacje, konferencje, współpraca między uczelniami) po przez usługę Office 365 (Microsoft Teams). Aby wszystko zadziałało prawidłowo, należy utworzyć spotkanie w kalendarzu Microsoft Teams (nie działa przy spotkaniach organizowanych ad hoc). Dodajemy w polu uczestnicyCzytaj więcej →

  • Filmy szkoleniowe – Microsoft Teams

    Garść filmów instruktażowych od Microsoft ułatwi Państwu start pracy z Microsoft Teams. Na samym dole dajemy też Quick Start w wersji obrazkowej w formacie PDF. Szybki start Wprowadzenie do aplikacji Microsoft Teams Konfigurowanie i dostosowywanie zespołów Współpraca w zespołach i kanałach Praca z wpisami i wiadomościami Przekazywanie i znajdowanie plików Rozpoczynanie czatów i połączeń Zarządzanie spotkaniami Konfigurowanie zdarzeń naCzytaj więcej →

  • Jak skutecznie poprowadzić wykłady online?

    Szanowni Państwo, w związku z licznymi pytaniami dot. funkcjonalności aplikacji Teams, umożliwiającej Państwu sprawną pracę zdalną uprzejmie zapraszam na szkolenie nt. „Jak skutecznie poprowadzić wykłady online?”, które odbędzie się we wtorek 31 marca w godz. 11:00 – 13:00. Wydarzenie to jest organizowane przez firmę Integrated Solutions – partnera US dostarczającego Uczelni licencje Microsoft. Zajęcia poprowadząCzytaj więcej →

Informacje podstawowe

Uczelniane Centrum Informatyczne udostępnia dla wykładowców/dydaktyków system MOODLE. Jest to platforma do przeprowadzania nauczania zdalnego, działająca w technologiach WWW.

Administratorem portalu jest Konrad Mielko.

System dostępny dla wszystkich pod adresem: https://e-studia.usz.edu.pl/ 

Funkcjonalność

– udostępnianie materiałów dydaktycznych dla studentów,

– przeprowadzanie kolokwiów i egzaminów (system automatycznego oceniania),

– prace projektowe, grupy dyskusyjne, fora, i inne,

– integracja z Teams.

Logowanie do platformy

Autoryzacja na platformie następuje poprzez logowanie się poświadczeniami uczelnianymi (usz.edu.pl).

Aby się zalogować, musimy na ekranie logowania kliknąć przycisk po lewej stronie „Zaloguj się za pomocą Office 365 US”.

Dostęp do platformy dla wykładowców.

Jeżeli są Państwo zainteresowani informacjami jak platforma może wspomóc Państwa zajęcia i wykłady ze studentami lub umówić się na szkolenie z obsługi platformy, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z UCI, Sekcja ds. Rozwoju Narzędzi i Kompetencji Cyfrowych.

  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz