Informacje o Microsoft Teams
Trzy krótkie filmy wprowadzające do wykorzystania narzędzia MS TEAMS w nauczaniu. Wprowadzenie do MS TEAMS Przykład wykorzystania do nauczania Praca w MS TEAMS w nauczaniuCzytaj więcej →
Trzy krótkie filmy wprowadzające do wykorzystania narzędzia MS TEAMS w nauczaniu. Wprowadzenie do MS TEAMS Przykład wykorzystania do nauczania Praca w MS TEAMS w nauczaniuCzytaj więcej →
Szanowni pracownicy US, w związku z dużym zainteresowaniem nauczaniem zdalnym naszych studentów, a także wykonywaniem pracy zdalnie, UCI udostępnia następujące narzędzia. Office 365 Zarówno pracownicy US jak i studenci mają dostęp do pakietu Office 365 (logowanie po przez: https://portal.office.com/ za pomoca swojego służbowego maila w domenie @usz.edu.pl – pracownicy i w domenie @stud.usz.edu.pl – studenci). Wszystkie licencjeCzytaj więcej →
W obecnej sytuacji, przypominamy wykładowcom, iż proces dydaktyczny na Uniwersytecie Szczecińskim może odbywać się w trybie blended learning po przez ogólnodostępną platformę https://e-studia.univ.szczecin.pl/ Platforma jest otwarta, co oznacza iż każdy może się sam zarejestrować – zarówno student jak i wykładowca. Wykładowcy i nie tylko (każdy pracownik US) mogą skorzystać z formularza automatycznego zakładania kursu po zalogowaniu wCzytaj więcej →
Uczelniane Centrum Informatyczne udostępnia dla wykładowców/dydaktyków system MOODLE. Jest to platforma do przeprowadzania nauczania zdalnego, działająca w technologiach WWW.
Administratorem portalu jest Konrad Mielko.
System dostępny dla wszystkich pod adresem: https://e-studia.usz.edu.pl/
– udostępnianie materiałów dydaktycznych dla studentów,
– przeprowadzanie kolokwiów i egzaminów (system automatycznego oceniania),
– prace projektowe, grupy dyskusyjne, fora, i inne,
– integracja z Teams.
Jeżeli są Państwo zainteresowani informacjami jak platforma może wspomóc Państwa zajęcia i wykłady ze studentami lub umówić się na szkolenie z obsługi platformy, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z UCI, Sekcja ds. Rozwoju Narzędzi i Kompetencji Cyfrowych.