• 11 STY 18

    Wewnętrzny System Zgłoszeń

    Uprzejmie informujemy, że wszelkie potrzeby dotyczące bieżącej pomocy użytkownikom powinny być zgłaszane w następujący sposób:

    • zgłoszenia należy wpisywać na stronie intranet.univ.szczecin.pl,
    • zgłoszenia są rejestrowane w wewnętrznym systemie zgłoszeń,
    • po rejestracji pracownik może śledzić bieżący stan realizacji zgłoszenia,
    • do zalogowania konieczne jest konto w domenie usz.edu.pl lub univ.szczecin.pl,

     

    Zgłoszenia nierejestrowane w systemie nie będą obsługiwane.

    Szczegółowa instrukcja poniżej:

    http://uci.usz.edu.pl/WSZ.pdf

  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz