• 12 PAŹ 20
    Wsparcie zdalnie

    Wsparcie zdalnie

    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informuję, że w związku ze wzrostem zakażeń wirusem SARS-CoV-2, pracownicy Sekcji Wsparcia Użytkowników UCI będą w najbliższym czasie udzielać wsparcia informatycznego w trybie zdalnych połączeń realizowanych poprzez program Team Viewer.

    Jeżeli na wykorzystywanym przez Państwa komputerze brakuje oprogramowania Team Viewer, uprzejmie proszę o jego samodzielne zainstalowanie.

    INSTRUKCJA

    1. wejść na stronę https://uci.usz.edu.pl/
    2. w górnym menu „Pomoc” kliknąć pole „Do pobrania”
    3. w menu po prawej stronie odnaleźć kafelek TeamViewer i wybrać „pobierz”.

    Jednocześnie uprzejmie przypominam, że konieczność udzielenia wsparcia informatycznego należy zgłaszać za pośrednictwem systemu Intranet (www.intranet.usz.edu.pl), do którego logujemy się wpisując nazwę konta pocztowego w domenie usz.edu.pl (np. jan.kowalski@usz.edu.pl) i hasło do tej właśnie poczty.

    Z wyrazami szacunku
    Rafał Skorasiński
    Kierownik
    Uczelniane Centrum Informatyczne

     

  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz