• 01 KW. 20

    Wideokonferencje z osobami spoza naszej organizacji

    Szanowni Państwo,

    Na wasze liczne prośby, zweryfikowaliśmy i informujemy, iż mogą Państwo prowadzić spotkania online z osobami spoza Uniwersytetu Szczecińskiego (np. habilitacje, konferencje, współpraca między uczelniami) po przez usługę Office 365 (Microsoft Teams).

    Aby wszystko zadziałało prawidłowo, należy utworzyć spotkanie w kalendarzu Microsoft Teams (nie działa przy spotkaniach organizowanych ad hoc).

    Dodajemy w polu uczestnicy adresy mailowe osób spoza US (sugerujemy nie robić tego ze studentami, studenci mają pakiety Office365 opłacone przez uczelnię), a także pamiętamy aby wskazać informacje o kanale na którym pokaże się informacja o spotkaniu dla naszych członków organizacji. Oczywiście pamiętamy aby uzupełnić też treść zaproszenia, gdyż wysyłamy informacje poza US i warto zadbać o swój i uczelni wizerunek.

    Zaproszony interesant dostanie maila z linkiem zapraszającym, po kliknięciu w który otworzy mu się strona Microsoft Teams – nie musi się rejestrować ani pobierać aplikacji, może dołączyć do spotkania w przeglądarce, podając tylko swoje imię (nick). Zaproszenie w usłudze Gmail wygląda jak poniżej.

  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz