Wideokonferencje z osobami spoza naszej organizacji
Szanowni Państwo,
Na wasze liczne prośby, zweryfikowaliśmy i informujemy, iż mogą Państwo prowadzić spotkania online z osobami spoza Uniwersytetu Szczecińskiego (np. habilitacje, konferencje, współpraca między uczelniami) po przez usługę Office 365 (Microsoft Teams).
Aby wszystko zadziałało prawidłowo, należy utworzyć spotkanie w kalendarzu Microsoft Teams (nie działa przy spotkaniach organizowanych ad hoc).
Dodajemy w polu uczestnicy adresy mailowe osób spoza US (sugerujemy nie robić tego ze studentami, studenci mają pakiety Office365 opłacone przez uczelnię), a także pamiętamy aby wskazać informacje o kanale na którym pokaże się informacja o spotkaniu dla naszych członków organizacji. Oczywiście pamiętamy aby uzupełnić też treść zaproszenia, gdyż wysyłamy informacje poza US i warto zadbać o swój i uczelni wizerunek.
Zaproszony interesant dostanie maila z linkiem zapraszającym, po kliknięciu w który otworzy mu się strona Microsoft Teams – nie musi się rejestrować ani pobierać aplikacji, może dołączyć do spotkania w przeglądarce, podając tylko swoje imię (nick). Zaproszenie w usłudze Gmail wygląda jak poniżej.