Procedura uzyskania dostępu do VPN

  • pobranie, wydrukowanie i wypełnienie wniosku,
  • podpisanie wniosku przez kierownika odpowiedniej Jednostki Organizacyjnej,
  • wysłanie wypełnionego i podpisanego wniosku do Działu Spraw Osobowych Uniwersytetu Szczecińskiego.

Zmiana hasła do VPN

Virtual Private Network to połączenie nawiązywane z wewnętrzną siecią komputerową Uniwersytetu Szczecińskiego. Po nawiązaniu tego połączenia możliwe jest uruchamianie systemów wewnętrznych Uniwersytetu Szczecińskiego. Hasło do VPN można ustawić na stronie Intranet. Aby to zrobić należy:

  1. Zalogować się do Intranetu (intranet.univ.szczecin.pl) za pomocą pracowniczego konta pocztowego.
  2. Wybrać z menu górnego opcję Hasło VPN.
  3. Ustawić nowe hasło. Jeżeli konto VPN już istnieje to należy ustawić nowe hasło (rys. 1).
    W przypadku gdy konto nie zostało wcześniej założone, należy wybrać opcję „Wyślij prośbę o założenie konta VPN” (rys. 2)
  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz