• Utrudnienia w przeprowadzaniu zaliczeń

    Utrudnienia w przeprowadzaniu zaliczeń

    Szanowni Państwo, z uwagi na bardzo duże obciążenie serwerów Microsoftu możliwe są utrudnienia w przeprowadzaniu zaliczeń studentów (23.06.2021 10:20). Zaobserwowane usterki: Brak możliwości przypisania zadania do grupy. Niepokazujące się zadanie w grupie. Pomimo poprawnego wyświetlenia zadania w zespole brak możliwości otworzenia zadania. Z uwagi na skale problemu Microsoft prosi o cierpliwość i przeprasza za zaistniałaCzytaj więcej →

  • Awaria logowania do Teams

    Nastąpiła awaria możliwości logowania się do MS Teams – osoby zalogowane w aplikacji mogą dalej korzystać z funkcjonalności Teams, natomiast nie działa uwierzytelnianie – możliwość zalogowania się.Czytaj więcej →

  • Użytkownicy raportują o problemach z serwisem Microsoft Teams

    Trwa awaria usługi Microsoft Teams, moga wystapić problemy z dostępem do strony internetowej i aplikacji. Problem dotyczy logowania. Zalecamy nie wylogowywanie się z usługi.Czytaj więcej →

  • Certyfikaty E-nauczyciela Stowarzyszenia E-learningu Akademickiego

    Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego prowadzi procedury certyfikacji dla osób aktywnie zaangażowanych w proces edukacji realizowany z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Rozpoczęła się procedura certyfikacji e-nauczycieli 2021 Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczyna się 12.04.2021 i potrwa do 9.05.2021. Więcej informacji i wymagane dokumenty: Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego (sea.edu.pl)Czytaj więcej →

Informacje podstawowe

Uczelniane Centrum Informatyczne udostępnia dla wykładowców/dydaktyków system MOODLE. Jest to platforma do przeprowadzania nauczania zdalnego, działająca w technologiach WWW.

Administratorem portalu jest Konrad Mielko.

System dostępny dla wszystkich pod adresem: https://e-studia.univ.szczecin.pl/

Funkcjonalność

– udostępnianie materiałów dydaktycznych dla studentów,

– przeprowadzanie kolokwiów i egzaminów (system automatycznego oceniania),

– prace projektowe, grupy dyskusyjne, fora, i inne.

Dostęp do platformy

Konto na platformie może założyć każdy.

Aby rozpocząć pracę ze studentami, należy:

  1. zarejestrować się w systemie: https://e-studia.univ.szczecin.pl/login/signup.php
  2. zalogować się i wysłać zgłoszenie on-line: http://www.e-studia.univ.szczecin.pl/course/request.php

Można też zgłosić się bezpośrednio do UCI, do Sekcji Uczelnianych Systemów Informatycznych.

  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz