Procedura zakup sprzętu na US

Szczecin, 23.06.2022 r.

Szanowni Państwo
Pracownicy Uniwersytetu Szczecińskiego

Niniejszym przedstawiam terminarz składania i realizacji zamówień na sprzęt informatyczny dostarczany do Uniwersytetu Szczecińskiego przez firmę: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp.J. z siedzibą w Szczecinie – dostawcę wyłonionego w drodze postępowania przetargowego (umowa ramowa).

TERMINARZ SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
W RAMACH PODPISANEJ W US UMOWY RAMOWEJ
lp. Termin składania zamówień do UCI Realizacja zamówienia
1. 10-30.06.2022 r. 01-29.07.2022 r.
2. 01-29.07.2022 r. 01-31.08.2022 r.
3. 01-31.08.2022 r. 01-30.09.2022 r.
4. 01-30.09.2022 r. 03-31.10.2022 r.
5. 03-31.10.2022 r. 02-30.11.2022 r.
6. 02-30.11.2022 r. 01-23.12.2022 r.
7. 01-23.12.2022 r. 02-31.01.2023 r.
8. 02-31.01.2023 r. 01-28.02.2023 r.
9. 01-28.02.2023 r. 01-31.03.2023 r.
10. 01-31.03.2023 r. 03-28.04.2023 r.

Terminarz ten obowiązuje dla zamówień składanych na sprzęt przedstawiony w poniżej przedstawionym cenniku.

CENNIK
lp. Sprzęt Producent, nazwa handlowa, symbol Cena jednostkowa (wartość brutto) Realny koszt ponoszony przez składającego
1. Komputer stacjonarny Dell OptiPlex 5090 SFF 6 082,35 zł 4 945,00 zł*
2. Monitor nr 1 Dell 24 P2422H + głośniki Dell Slim SB521A 1 217,70 zł 990,00 zł*
3. Monitor nr 2 Dell 27 P2722H + głośniki Dell Slim SB521A 1 402,20 zł 1 140,00 zł*
4. Komputer przenośny typ 1 Dell Latitude 3420 (procesor Intel Core i5) 5 246,40 zł 5 246,40 zł
5. Komputer przenośny typ 2 Dell Latitude 3520 (procesor Intel Core i5) 5 338,20 zł 5 338,20 zł
6. Komputer przenośny typ 3 Dell Latitude 3520 (procesor Intel Core i7) 6 986,40 zł 6 986,40 zł
7. Drukarka laserowa mono Brother HL-L6300DW 2121,75 zł 1 515,00 zł*
8. Wielofunkcyjne urządzenie kolorowe Brother MFC- L8690CDW 2 121,75 zł 2 121,75 zł
9. Tablet Samsung Galaxy Tab A8 X200 1 285,35 zł 1 285,35 zł

*podlega preferencyjnej (0%) stawce podatku VAT

Specyfikacja techniczna urządzeń znajduje się z załączonym pliku: Specyfikacja techniczna urządzeń (pdf)

W celu zamówienia sprzętu należy przesłać skan wniosku do Pani Prorektor ds. Organizacji Kingi Flagi-Gieruszyńskiej w uczelnianym systemie EZD. Wniosek powinien zawierać: nazwę zamawianego sprzętu, cel zakupu, szacunkową kwotę, źródło finansowania oraz być opatrzony pieczątką i podpisem dysponenta środków finansowych.

Sprzęt informatyczny, który nie został zakwalifikowany do umowy ramowej będzie zamawiany zgodnie z poniżej przedstawionym terminarzem:

TERMINARZ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ SPRZĘTÓW,
KTÓRYCH NIE ZAKWALIFIKOWANO DO UMOWY RAMOWEJ
lp. Termin składania zamówień Realizacja zamówienia
1. do 31.03.2023 r. do 31.08.2023 r.
2. 01.04-29.09.2023 r. do 29.12.2023 r.

 

Procedury przetargowe na sprzęt informatyczny finansowany ze środków zewnętrznych (np. przekazywanych przez Unię Europejską) będą wszczynane poza powyższym harmonogramem.

Po wydaniu przez Panią Rektor pozytywnej decyzji, dokumentacja zostanie przekazana w EZD pracownikom UCI. Za realizację zakupów odpowiadają: p. Joanna Szczygielska, p. Adam Kowalski i p. Bartosz Krefta.

Wnioski, które nie uzyskają pozytywnej decyzji Pani Rektor zostaną zwrócone poprzez EZD wnioskodawcom.

Z wyrazami szacunku
mgr Rafał Skorasiński
Kierownik UCI

  • EZD

    Pomoc w obsłudze systemu EZD
    Pokaż
  • Zakup Sprzętu IT

    Procedura zakup sprzętu na US
    Pokaż
  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz