Terminarz procedury przetargowej dot. zakupu sprzętu IT w Uniwersytecie Szczecińskim

Kompletny wniosek powinien zawierać:

  • ogólną charakterystykę sprzętu sprzętu (drukarka, komputer stacjonarny, laptop, itd.),
  • wskazanie maksymalnej kwoty przeznaczonej na zakup sprzętu,
  • potwierdzenie posiadanych środków,
  • zgodę Kanclerza US – mgr inż. Andrzeja Jakubowskiego.

Kompletne wnioski przyjmowane są w pok. 315 (UCI, Al. Jana Pawła II 31, Szczecin) do dnia:

  • 01.2018 r. – przybliżony termin realizacji: 15.03.2018 r.
  • 03.2018 r. – przybliżony termin realizacji: 15.05.2018 r.
  • 05.2018 r. – przybliżony termin realizacji: 15.07.2018 r.
  • 07.2018 r. – przybliżony termin realizacji: 15.09.2018 r.
  • 09.2018 r. – przybliżony termin realizacji: 15.11.2018 r.
  • 11.2018 r. – przybliżony termin realizacji: 20.12.2018 r.

Wnioski niekompletne nie będą brane pod uwagę przy organizowaniu procedury przetargowej.

  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz