• Problemy z dostępem do Teams

    Problemy z dostępem do Teams

    Szanowni Państwo, dziś wieczorem wystąpiła awaria po stronie Microsoft. Logowanie do usługi/aplikacji Teams na tą chwilę jest nie możliwe (przynajmniej nie ze wszystkich sieci). Aktualny status usługi można zobaczyć tu: https://status.office.com/ Polecamy także oficjalny profil statusu usługi Office 365 na Twitter: https://twitter.com/msft365statusCzytaj więcej →

  • Aktualizacja MS Teams

    Aktualizacja MS Teams

    Zalecamy przeprowadzenie ręcznej aktualizacji MS Teams Dzień dobry, z uwagi na pojawiające się problemy związane z funkcjonowaniem aplikacji prosimy o przeprowadzenie aktualizacji ręcznie. Aby przeprowadzić taką operację należy pobrać aktualny plik instalacyjny ze strony Microsoftu. Pobieranie aplikacji klasycznej i mobilnej Microsoft Teams | Microsoft Teams Po pobraniu pliku należy dwu-klikiem uruchomić pobrany plik. Procedura aktualizacji/instalacjiCzytaj więcej →

  • Testy poziomujące z języka obcego 2020r.

    Szanowni Studenci aby przystąpić do testu poziomującego z języka obcego, należy zalogować się za pomocą swojego studenckiego emaila na nowej platformie e-learningowej (Zaloguj się za pomocą Office 365 US). Link do kursu znajdą Państwo poniżej. Za pomocą ikonki globu mogą Państwo zmienić język obsługi platformy. Poniżej podajemy klucz dostępu, który należy wpisać aby się zapisaćCzytaj więcej →

  • Nagrywanie spotkań na MS Teams na US

    Szanowni Państwo, poniżej krótki film o dwóch metodach organizacji spotkań, a co za tym idzie, też dwóch miejscach przechowywania filmów w usłudze Office 365.Czytaj więcej →

Informacje podstawowe

Uczelniane Centrum Informatyczne udostępnia dla wykładowców/dydaktyków system MOODLE. Jest to platforma do przeprowadzania nauczania zdalnego, działająca w technologiach WWW.

Administratorem portalu jest Konrad Mielko.

System dostępny dla wszystkich pod adresem: https://e-studia.univ.szczecin.pl/

Funkcjonalność

– udostępnianie materiałów dydaktycznych dla studentów,

– przeprowadzanie kolokwiów i egzaminów (system automatycznego oceniania),

– prace projektowe, grupy dyskusyjne, fora, i inne.

Dostęp do platformy

Konto na platformie może założyć każdy.

Aby rozpocząć pracę ze studentami, należy:

  1. zarejestrować się w systemie: https://e-studia.univ.szczecin.pl/login/signup.php
  2. zalogować się i wysłać zgłoszenie on-line: http://www.e-studia.univ.szczecin.pl/course/request.php

Można też zgłosić się bezpośrednio do UCI, do Sekcji Uczelnianych Systemów Informatycznych.

  • Instrukcja e-proDziekan

    Logowanie, zmiana hasła w e-proDziekan
    Pokaż
  • Instrukcja MS Teams

    Organizacja spotkań i zajęć
    Pokaż
  • Zgłoś problem

    Potrzebujesz pomocy? Napisz zgłoszenie
    Intranet
  • Poczta

    Przejdź do stron poczty
    Sprawdź pocztę
  • VPN

    Informacje o VPN, procedura uzyskania dostępu, wniosek, zmiana hasła
    Pokaż
  • TeamViewer

    Narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet.
    pobierz